Blisko 60 betoniarek wylało aż 500 metrów sześciennych betonu na wiadukt nad ulicą Smolecką, który jest częścią budowanej Trasy Autobusowo-Tramwajowej na Nowy Dwór. To nie koniec prac przy wiadukcie. Przez miesiąc beton musi stwardnieć. Później wejdą tam drogowcy, torowcy i sieciowcy, żeby zbudować sieć trakcyjną.
Przypomnijmy, że koszt całej inwestycji to aż 350 mln złotych, a gdy budowa się zakończy to z Nowego Dworu do centrum będziemy jechali zaledwie 20 minut. A kto skorzysta z nowego wiaduktu nad ulicą Smolecką?
Tłumaczy Krzysztof Świercz z miejskiej spółki Wrocławskie Inwestycje.
Krzysztof Świercz nie ukrywa, że betonowanie wiaduktu nad ulicą Smolecką było jednym z bardziej skomplikowanych logistycznie działań związanych z budową Trasy Autobusowo-Tramwajowej na Nowy Dwór…
Wykonawca zapewnia, że zakończy prace przy budowie części mostowej w grudniu tego roku. Potem swoje prace rozpoczną drogowcy, torowcy i sieciowcy…
Wiadukt nad ulicą Smolecką to jedna z dwóch dużych inwestycji mostowych na Trasie Autobusowo-Tramwajowej na Nowy Dwór. Drugi wiadukt zlokalizowany jest na wysokości ulicy Robotniczej i Strzegomskiej w pobliżu ul. Wagonowej. Przeprawa licząca aż 160 metrów długości pozwoli przejechać autobusom i tramwajom nad torami kolejowymi…
W przyszłym roku będzie gotowa pierwsza część TAT na nowy Dwór. Wtedy pojedziemy tramwajem od pl. Orląt Lwowskich do Parku Biznesu. Cała trasa ma być oddana za trzy lata.