Już tylko pół roku pozostało do otwarcia centrum handlowego w miejscu dawnego dworca PKS. Z tej okazji przyglądamy się dokładnie budynkowi powstającej wciąż Wroclavii. Gotową bryłę centrum handlowego mamy okazję oglądać już jakiś czas. Wciąż jednak brakuje trochę do efektu końcowego. Budynek został zaprojektowany – trzeba przyznać – z rozmachem.
Mówi rzeczniczka Wroclavii, Anna Kula.
To właśnie światło słoneczne ma zapewniać odpowiednią atmosferę wewnątrz:
Na dachu, co może być zaskakujące, znajdą się… pszczele ule. To już tradycja dewelopera budującego centrum. Na dachach trzech warszawskich centrów handlowych należących do tej firmy milion pszczół produkuje rocznie 500 kg miodu:
A co dla klientów? Oczywiście – sklepy…
…ale nie tylko. Właściciel centrum postarał się upchnąć sporą liczbę atrakcji, mających umilić spędzony w centrum czas:
W centrum pojawią się też wrocławskie marki, jak np. Etno Cafe, Pasibus czy Polish Lody. Koszt budowy centrum to 200 mln euro.