Dzięki aplikacji będzie można m.in. zgłaszać awarie przez smartfona
Coraz lepszy dostęp do informacji zapewniają aplikacje mobilne. To żadna nowość, ale na pewno ogromną pomocą dla mieszkańców będzie aplikacja Mobilny Asystent Mieszkańca oraz Wirtualny Doradca Mieszkańca.
Mówi Mariusz Kiciński z magistratu:
Dzięki aplikacji będziemy na bieżąco z ważnymi sprawami w mieście. Program ułatwi zgłaszanie problemów odpowiednim służbom – dodaje Kiciński:
Sprawy można zgłaszać zarówno anonimowo jak i pod nazwiskiem. Wszystkie zgłoszenia trafią do specjalnej bazy, a zgłaszający otrzyma informację kiedy problem zostanie rozwiązany. Będziemy stale rozwijać program – mówi Wioletta Samborska z magistratu:
Miasto dba o to, aby mieszkańcy mieli dostęp do informacji dotyczących Wrocławia. Kilka miesięcy temu powstał portal geomapa, który pozwala sprawdzać użytkowanie terenów miasta. A w kwietniu tego roku powstał czat o nazwie Dorota, który odpowiada na pytania dotyczące administracji miejskiej.