StartWiadomości

Już nie 5, a 6 peronów będzie na wrocławskim dworcu głównym PKP

Powstał on z powodu przebudowy dworca przed Euro 2012, jako tymczasowe miejsce zatrzymywania się pociągów, kiedy ekipy remontowe musiały zamknąć połowę peronów wykorzystywanych na co dzień. Tuż po turnieju jednak prowizorycznej konstrukcji skończyło się pozwolenie na użytkowanie i pozostaje ona zamknięta aż do dziś. Dojście do peronu szóstego możliwe jest jedynie od strony ulicy Suchej, po schodach koło końcowego przystanku autobusu „N”. I to się raczej nie zmieni. Przebudowa ma jedynie dostosować obiekt do stałego używania. Projektant musi przewidzieć budowę wiaty dla podróżnych, instalację oświetlenia i monitoringu, czy nowego systemu nagłośnienia i elektronicznych tablic informacyjnych. Na peronie zostały bowiem stare urządzenia, jeszcze z poprzedniego systemu. Projekt ma być gotowy w przyszłym roku.

Zostaw komentarz