Karta zastrzeżona. Proszę zgłosić się do Biura Obsługi Klienta
„Karta zastrzeżona. Proszę zgłosić się do Biura Obsługi Klienta” – tak właśnie wygląda komunikat który informuje nas o zablokowaniu naszej karty płatniczej w pojazdach mpk. Problem istnieje od początku wdrożenia nowego systemu, a jednak cały czas kolejne osoby skarżą się na zablokowane karty. Kiedy spotka nas taka sytuacja, musimy udać się od oddziału Urban Card i wyjaśnić sytuacje zazwyczaj regulując błędną transakcje. Do tego czasu bilet musimy kupować poza pojazdami mpk.
Za system odpowiada Mennica Polska, jednak jak tłumaczy – za realizacje płatności, już nie.
Przyczynami blokady karty płatniczej może być brak środków na koncie, albo dzienni limit płatności zbliżeniowej, jest jeszcze jeden, najpoważniejszy…
Czy w takim razie kiedy karta zostanie zablokowana możemy dostać mandat za brak biletu ?
Więc pozostaje pytanie czy system jednak jest dopracowany.
Mennica z problemem blokowania kart zetknęła się dopiero po wdrożeniu systemu, który jak twierdzi spełniał wszystkie wymogi operatorów kart płatniczych.
Mówi Jacek Sieński z Mennicy Polskiej