Już po raz 6 pracownicy marketów, centrów dystrybucyjnych oraz wrocławskiej centrali sieci Kaufland podjęli się roli Świętego Mikołaja i przygotowali świąteczne prezenty dla podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin”.
Do kogo jest skierowana akcja?
Są dzieci, do których Święty Mikołaj nie zawsze może przyjść. Z pomocą przychodzą pracownicy Kauflandu, którzy po raz kolejny przeprowadzili akcję „List do św. Mikołaja” na rzecz podopiecznych Fundacji „Serca dla Maluszka” oraz Domu Pomocy Społecznej „Samarytanin”.
Na czym polega?
W ramach inicjatywy sieci Kaufland wolontariusze co roku otrzymują listy opisujące potrzeby i marzenia dzieci oraz seniorów, które starają się spełnić. Od 2017 roku, czyli początku istnienia akcji, pracownicy Kauflandu przekazali łącznie 1126 prezentów na rzecz potrzebujących.
Jak można się zgłosić?
W wydarzeniu wziąć udział mogą również klienci, wrzucając datki do skarbonek Fundacji „Serca dla Maluszka”, które znajdą w każdym markecie Kaufland w Punktach Informacyjnych. Pomóc można również online, za pomocą strony internetowej.
Dzięki wsparciu klientów od 2014 roku Kaufland przekazał Fundacji ponad 400 tysięcy złotych, które przeznaczono na finansowanie rehabilitacji, operacji i bieżących potrzeb w zakresie leczenia i terapii dzieci, osób niepełnosprawnych i ubogich rodzin.
Fundacja „Serca dla Maluszka” to pozarządowa organizacja dobroczynna, która opiekuje się ponad 2600 podopiecznymi – dziećmi i osobami niepełnosprawnymi oraz rodzinami zagrożonymi ubóstwem i wykluczeniem społecznym.