Radio GRA odwiedziło rzecznika pasażera MPK!
Rzecznik pasażera MPK pracuje na swoim nowym stanowisku już od miesiąca. Postanowiliśmy odwiedzić go z naszym mikrofonem i zapytać o wrażenia jakie odniósł z pełnienia tej ważnej funkcji, w czym udało mu się już pomóc i o zainteresowanie petentów.
Jak mówi rzecznik pasażera, Arkadiusz Kucharski – nie spodziewał się aż tak wysokiego zainteresowania…
Problemy, z którymi przychodzą pasażerowie są bardzo zróżnicowane i dotyczą praktycznie wszystkiego co związane z miejskim przewoźnikiem…
Zapytaliśmy także czy pojawiła się już jakaś interwencja, która szczególnie zapadła rzecznikowi pasażera w pamięć. Ta dotyczy osób z niepełnosprawnościami…
Arkadiusz Kucharski – rzecznik pasażera MPK, zaprasza kolejnych zainteresowanych petentów, którym może udzielić pomocy. Poza kontaktem w biurze pasażera jest też możliwy kontakt mailowy…
Powołanie osoby reprezentującej interesy pasażerów jest jedną z wielu zmian, które obserwujemy w ostatnich miesiącach w MPK Wrocław. Wśród nich są m.in. cotygodniowe dyżury prezesa spółki dla pasażerów, powołanie pełnomocnika ds. osób niepełnosprawnych, wprowadzenie dodatkowych ułatwień dla podróżnych czy nawiązanie współpracy z lokalnymi społecznościami i klubami sportowymi.