Spółka Lotos wypowiedziała umowę MPK Wrocław.
Lotos od 2020 roku dostarczała przewoźnikowi paliwo i zaledwie 2 miesiące temu firma przedłużyła umowę na kolejne dwa lata. Teraz jednak kończy współpracę, z zachowaniem 5 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Prezes MPK, Krzysztof Balawejder twierdzi, że powodem jest polityka. Aktualnie alternatywy dla Lotosu nie ma. MPK zapewnia jednak, że ta sytuacja nie spowoduje podwyżki cen biletów. […]
Lotos od 2020 roku dostarczała przewoźnikowi paliwo i zaledwie 2 miesiące temu firma przedłużyła umowę na kolejne dwa lata. Teraz jednak kończy współpracę, z zachowaniem 5 miesięcznego okresu wypowiedzenia. Prezes MPK, Krzysztof Balawejder twierdzi, że powodem jest polityka.
Aktualnie alternatywy dla Lotosu nie ma.
MPK zapewnia jednak, że ta sytuacja nie spowoduje podwyżki cen biletów.
Zapotrzebowanie MPK Wrocław na olej napędowy to średnio od 800 tysięcy do nawet 1 miliona litrów miesięcznie.