Radio Gra Wrocław Home

Muzyka Wybrana Dla Ciebie • Radio Gra Wrocław 95.1 FM Słuchaj Online Facebook

Tej jesieni w Alei Bielany aż 6 otwarć

Facebook

Aleja Bielany tej jesieni powiększyła grono najemców o aż 6 sklepów, w tym o polskie marki modowe Greenpoint i Makalu, a także o sklepy Wyjątkowy Prezent oraz Candy Shop. Klienci mogą również skorzystać z nowej oferty multimarketu budowlano-wnętrzarskiego Jula, który otworzył swój pierwszy w kraju outlet.

Aleja Bielany, jedno z największych centrów handlowych na polskim rynku, systematycznie zwiększa portfolio swoich najemców. Tylko tej jesieni centrum powiększyło się o 800 m² wynajętej powierzchni handlowej. Pod koniec października b.r. market Jula na powierzchni 400 m² otworzył swój pierwszy
i jedyny w Polsce outlet. Klienci znajdą tu szeroką ofertę artykułów dla domu i ogrodu w atrakcyjnych cenach. Tym otwarciem firma realizuje misję na rzecz zrównoważonego rozwoju, ponieważ umożliwia zminimalizowanie ilości odpadów i przedłuża żywotność produktów. Swoją powierzchnię rozszerzył również sklep znanej wśród klientów sieci Neonet. Oferowaną przez nią elektronikę, sprzęt RTV i AGD znajdziemy teraz na jeszcze większej powierzchni.

Swoje ważne miejsce w portfolio sklepów Alei Bielany ma moda kobieca, dlatego już od listopada można zrobić zakupy w salonie sieci Greenpoint. Na powierzchni 140 m² dostępne są ubrania wyróżniające się elegancją, kobiecością i wygodą. Wrocławianki ceniące ponadczasowy, zarówno klasyczny, jak i nowoczesny styl mogą od końca października skorzystać z oferty butiku marki Makalu, zajmującego powierzchnię 120 m². W nowym lokalu Wyjątkowy Prezent o wielkości 45 m² klienci Alei Bielany mogą kupić ekscytujące, oryginalne upominki na każdą okazję, takie jak lot balonem, przejażdżka sportowym samochodem czy relaksujący masaż. Otworzył się również Candy Shop o wielkości 40 m², gdzie każdy miłośnik łakoci znajdzie szeroką ofertę słodyczy, szczególnie żelków i pianek, których do wyboru jest aż 100 rodzajów, a także uwielbianą przez najmłodszych Bubble Tea.

– Aleja Bielany to miejsce spotkań, które nieustannie się rozwija i oferuje szeroki wybór marek dla klientów Wrocławia i okolic. Pragniemy być miejscem spotkań, inspiracji i nieustannie zaskakiwać naszych odwiedzających. Cieszymy się, że dzięki naszym staraniom stało się ono także rozpoznawalnym uczestnikiem życia lokalnych społeczności. Nowe otwarcia oraz poszerzenia powierzchni lokali potwierdzają, że najtrudniejszy okres za nami, a najemcy dostrzegają możliwości rozwoju – powiedziała Ewa Kolondra, dyrektor Alei Bielany.

Aleja Bielany to zarządzane przez Ingka Centers nowoczesne i przestronne miejsce spotkań z największym w Polsce sklepem IKEA, które zapewnia szeroki wybór towarów i usług z różnych kategorii. Oprócz zakupów i sprawunków odwiedzający mogą także skorzystać z różnorodnej oferty spotkań w kawiarniach i restauracjach czy relaksu w kinie.

 

Ingka Centres

Spółka Ingka Centres należy do Grupy Ingka (obejmującej również IKEA Retail oraz Ingka Investments) i od ponad 40 lat buduje i zarządza centrami handlowymi. Aktualnie Ingka Centres działa na 15 światowych rynkach, gdzie współpracuje z 1600 markami obecnymi w 45 obiektach handlowych firmy, które rocznie odwiedza 480 milionów osób. Centra handlowe należące do Ingka Centres występują pod różnymi nazwami, takimi jak MEGA w Rosji czy LIVAT w Chinach, a głównym sklepem przyciągającym odwiedzających jest sklep IKEA. Ingka Centres tworzy fizyczne i wirtualne miejsca spotkań dla wielu ludzi, które powstają we współpracy z lokalnymi społecznościami, a także w porozumieniu z najemcami i partnerami, wnosząc pierwiastek emocjonalny dodający wartości i budujący relacje między ludźmi.

W Polsce Ingka Centres zarządza pięcioma obiektami handlowymi znajdującymi się w Lublinie, Gdańsku, Łodzi, Wrocławiu oraz Warszawie.

Najnowsze

R E K L A M A

Polecamy dzisiaj