Wrocław bez reklam: miasto ogłasza konsultacje
Miasto chce skonsultować z mieszkańcami treść uchwały krajobrazowej, która wprowadziłaby m.in. ograniczenia dotycząca billboardów i szyldów reklamowych pojawiających się w mieście. W projekcie jest także mowa o zakazie montowania ogrodzeń wykonanych z żelbetonu, balch i tworzyw sztucznych. Podobne zasady obowiązują już na terenie Starego Miasta.
mówił Jacek Barski, dyrektor Departamentu Strategii i Rozwoju Miasta.
Autorzy projektu przekonują, że miasto bez reklam stanie się przyjaźniejsze dla mieszkańców.
Pierwsze konsultacje w sprawie reklam w przestrzeni miejskiej przeprowadzono w 2017 roku. Wzięło w nich udział prawie 3 tysiące osób.
Głos w sprawie mogą zabrać również przedsiębiorcy, którzy korzystają ze wspomnianych reklam.
mówił Krzysztof Ziental, kierownika działu ds. partycypacji w Urzędzie Miasta.
Rozmowy odbędą się na platformie internetowej Clickmeeting. Szczegóły znajdziecie na www.wroclaw.pl