Wnioski o węgiel po 2 tysiące złotych można składać jeszcze przez tydzień
W związku z niesłabnącym zainteresowaniem mieszkańców, możliwość składania wniosków o zakup węgla po preferencyjnych cenach została przedłużona o tydzień, do 9 grudnia.
Dla przypomnienia, z tej możliwości mogą skorzystać osoby, którym przyznano dodatek węglowy oraz wszyscy, których podstawowym źródłem ciepła jest piec na węgiel i ma to potwierdzenie w Centralnej Ewidencji Emisyjności Budynków. Wszyscy mieszkańcy, którzy spełniają kryteria i są zainteresowani zakupem węgla w cenie 2000 złotych za tonę, do końca przyszłego tygodnia, czyli do 9 grudnia powinni złożyć jednorazowy wniosek.
Gdzie można złożyć wniosek?
W Centrum Obsługi Mieszkańca – przy ulicy Zapolskiej 4 lub ulicy Bogusławskiego 8-10, w godzinach od 08:00 do 15:15.
Co trzeba przygotować?
We wniosku, poza podstawowymi danymi, trzeba wskazać rodzaj oraz ilość węgla, jaki chcą nabyć w tym roku. Na miejscu jest on weryfikowany pod kątem spełnienia warunków ustawowych.
Co dalej?
O tym, kiedy dokonać wpłaty, mieszkańców będą informować w kolejnych dniach pracownicy Ekosystemu. Będzie to zależne od dostępności węgla w składach.
Po dwóch dniach roboczych od dokonania wpłaty, w Punkcie Obsługi Klienta Ekosystemu przy ulicy Sikorskiego 2-8 pokój 012, będzie można odebrać fakturę – dokument upoważnia do odbioru surowca. Tam też każdy dostanie wykaz oraz numery telefonów do składów węglowych, aby umówić się już bezpośrednio na dostawę węgla.
Uruchomiona została specjalna infolinia czynna w godzinach 07:30-15:30, pod numerem telefonu:
- 71 75 86 996
Wnioski gotowe do pobrania znajdziecie tutaj.