Po tygodniu od objęcia stanowiska nowy prezes Śląska Wrocław przedstawił dziennikarzom swoją wizję najbliższych miesięcy działalności klubu. Oczkiem w głowie nowego szefa WKS-u Krzysztofa Hołuba ma być frekwencja na meczach.
Ale poprawa frekwencji na meczach to nie będzie łatwe zadanie:
A walka o lepszą frekwencję oznacza także… walkę cenową. Koszt biletu na mecz Śląska ma spaść, dodaje Hołub:
Dzieci do lat 13, które przyjdą z dorosłym opiekunem, mają wchodzić na stadion bezpłatnie. Na preferencyjną cenę biletów mogą liczyć natomiast seniorzy. „W drugiej kolejności trzeba będzie zająć się oczywiście jakością samego widowiska, za co powinien zabrać się trener i zespół” – dodaje prezes. Przed nowym prezesem także mozolna praca nad wizerunkiem klubu, który ma także na tym polu poważne wizerunkowe:
– mówi Hołuba. Nowy prezes swoje stanowisko będzie zajmował do końca marca – kiedy to potencjalni inwestorzy chcący kupić klub będą wiedzieli na czym stoją i jak Śląsk poradzi sobie w tabeli.