StartWiadomości

Pierwsze spotkanie ZFPR – speców od marketingu – we Wrocławiu

 

To pierwsze spotkanie ZFPR poza Warszawą. Wrocław nie jest jednak przypadkowy – to dynamiczne miasto, przyciągające inwestorów, którzy oczekują profesjonalnego wsparcia w zakresie komunikacji. Jednak, aby rynek firm PR był konkurencyjny i mógł się prawidłowo rozwijać, bez względu na region, potrzebuje zgodnych i wspólnych kierunków. Dlatego chcemy poznać perspektywę specjalistów z woj. dolnośląskiego, wspólnie wymienić się doświadczeniami i wypracować jednolite standardy działania, w zakresie m.in. etyki zawodowej – mówi Marcin Olkowicz, Dyrektor Generalny ZFPR.

Spotkania organizowane przez ZFPR od wielu lat są platformą dialogu specjalistów ds. komunikacji. Zaplanowana debata na temat integracji środowiska ma na celu wypracowanie standardów branżowych oraz zdefiniowanie kierunku, w jakim powinien podążać wizerunek branży public relations.

„Środowisko polskich firm PR jest niezwykle konkurencyjne, ale ich przedstawiciele wielokrotnie udowodnili, że potrafią efektywnie działać w imię idei i wspólnego celu. Chcemy, aby standardy, dzięki którym rozwija się cała branża nawiązywały do tego jak to wygląda na rozwiniętych rynkach europejskich. Cieszę się, że będziemy o tym rozmawiali w naszym mieście – dodaje Tomasz Alberski, prezes firmy Komunikacja Plus, jedynej agencji public relations z Wrocławia należącej do ZFPR.

Spotkanie ZFPR odbędzie się 22 września, o godzinie 10.00 w Art Hotel we Wrocławiu przy ul. Kiełbaśniczej 20. Poprowadzą je: Grzegorz Szczepański, Prezes Zarządu Związku, CEO Hill+Knowlton, Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku, Partner Public Dialog oraz Sebastian Stępak Wiceprezes Zarządu Związku, Dyrektor Generalny MSL Group. Spotkanie w formie otwartej dyskusji zaplanowano na około 120 minut. Wstęp jest bezpłatny.

ZFPR jest jednym z założycieli Rady Etyki PR (REPR), będącej podmiotem społecznym dbającym o ochronę najwyższych standardów etycznych w Public Relations. ZFPR prowadzi również intensywny program szkoleniowy London School of Public Relations oraz cykliczne spotkania edukacyjne Kawa, Herbata, PR.

Zostaw komentarz