Pomoc w renowacji witryn i edukowanie właścicieli małych wrocławskich przedsiębiorstw – taką misję ma projekt Dobry Widok prowadzony przez fundację Dom Pokoju. Dawniej realizowano go tylko na wrocławskim Nadodrzu. Teraz przedsięwzięcie rozszerzono o teren całego miasta.
O to czego dokładnie dotyczy akcja zapytaliśmy kuratorkę i koordynatorkę projektu, Zuzannę Wollny.
Zapytaliśmy też dlaczego fundacja zajmuje się prywatnymi przedsiębiorstwami.
Projekt skupia się na niewielkich punktach usługowych i handlowych, które z biegiem lat stały się wizytówką poszczególnych ulic czy dzielnic.
W ramach akcji prowadzony jest także program edukacyjny. Szczegóły tych działań przybliżyła nam jedna z koordynatorek projektu, Barbara Celebucka.
Ostatni remont przeprowadzono w sklepie ogrodniczym Pan Tulipan. O efektach tych prac opowiedział nam jego właściciel, Andrzej Szydłowski.
Wybrane realizacje oraz wskazówki jak ulepszyć swoją witrynę znajdziecie na dobrywidok.com