Dziewięciu na dziesięciu studentów uważa, że Wrocław to świetne miejsce do studiowania. Zdecydowana większość z nich poleciłaby nasze miasto swoim znajomym. Tak wynika z danych, którymi dysponuje magistrat. Urzędnicy wraz z szefami wrocławskich uczelni chcą to teraz ogłosić wszem i wobec. I ruszają z reklamową kampanią pod hasłem „Pokolenie W”.
To pierwszy, tak duży projekt współpracy miasta z wrocławskimi uczelniami.
…mówi Prezes Agencji Rozwoju Aglomeracji Wrocławskiej Ewa Kaucz. Serwis internetowy – pokolenieW.pl – już działa…
Kampania będzie głównie internetowa, ale pojawi się też reklama zewnętrzna. A za dwie miesiące – specjalne wydarzenie podsumowujące w Nowych Horyzontach.
Że Wrocław jest niezwykłym miejscem dla żaków potwierdza Helena Tegene, studentka VI Roku Wydziału Lekarskiego na Uniwersytecie Medycznym. Na Dolny Śląsk sprowadziła się z Ciechanowa:
Ze specjalnego serwisu przyszli studenci dowiedzą się także o osiągnięciach wrocławskich studentów i naukowców – m.in. o tym, że właśnie u nas powstał pierwszy w Polsce bank DNA, największy w kraju ceramiczny mural czy instalację, która jednocześnie wytwarza prąd, ciepło i chłód.