StartWiadomości Wiadomości dnia

Wrocławskie MPK szuka pomysłu na kampanię społeczną

Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne prosi internautów, by zasugerowali na jaki temat spółka powinna przygotować… kampanię społeczną, która mogłaby być prowadzona np. na monitorach w autobusach i tramwajach:

– mówi rzeczniczka spółki, Agnieszka Korzeniowska. Nie chodzi o to, żeby wrocławskich podróżnych karać. Bo, jak mówi przedstawicielka przewoźnika, nawet najlepszy regulamin nic nie da bez solidnej edukacji. Bo nie każdy wie, że robi coś źle:

Stąd pomysł, żeby stali „klienci” MPK, czyli pasażerowie tramwajów i autobusów, sami zasugerowali, z czym jest największy problem, jeżeli chodzi o kontakty z innymi współpodróżnymi. Jak się okazuje, wrocławianie widzą, że edukacja niektórych pasażerów jest potrzebna. Zapytaliśmy ich o to, jakie tematy MPK powinno poruszać w swoich kampaniach. Lista jest długa:

…a który temat najczęściej pojawia się w dotychczasowej korespondencji od internautów?

– mówi Korzeniowska. Jak dodaje, od momentu otwarcia „banku pomysłów” wpłynęło do niego już 40 wpisów. To nie pierwszy raz, gdy miejski przewoźnik sięga po pomoc internautów. „To się sprawdza”, mówi:

Innym przykładem był facebookowy konkurs graficzny na plakat przypominający podróżnym, że nie wolno stawiać toreb na siedzeniach. Zrobił furorę, a zgłoszone do niego prace… jeszcze większą:

Pomysły na tematy tegorocznych kampanii MPK będzie zbierało przez cały czas. Można je zgłaszać przez Facebook. A ci, którzy nie korzystają z tego portalu mogą wysłać maila: rzecznik@mpk.wroc.pl.

Zostaw komentarz