W tej części programu Wrocławskie Powidoki zajmiemy się tematem ważnym, bo dotyczy osób z Zespołem Downa. A powodem do tej rozmowy jest kampania „Zauważ, poznaj, zrozum”, o której w naszym studiu opowiedziały Krzysztofa Gromada z Alei Bielany i Barbara Niedoba z fundacji Kolorowe Skarpetki.
Wrocławskie Powidoki: „Zauważ, poznaj, zrozum”
W ramach kampanii „Zauważ, poznaj, zrozum” osoby z Zespołem Downa będą pracować w sklepach, kinie i kawiarni w Alei Bielany w dniach 21-24 marca. Będą między innymi obsługiwać klientów, pakować zakupy do toreb czy wydawać paragony
Ideą tej inicjatywy jest zwrócenie uwagi społeczeństwa na osoby z Zespołem Downa i ich potrzeby. A także zwiększenie świadomości o trisomii 21 oraz promowanie praw osób z Zespołem Downa do pełnego uczestniczenia w życiu społecznym.